Hemma från Väserås!

Hejhej!
Jag och Jimmy kom hem vid 8 tiden.
Har varit borta sedan 12 typ ;)
Först åkte vi in till SEB och fixa min bankdosa ^^ äntligen!
Sen vidare till Returbilen och kolla efter dörrar till Jimmys bil.
Men vi hitta inga så vi åkte vidare till djurmagasinet och kolla lite.
Vi fixa även ett kort (rabattkort) på djurmagasinet.
Vi var inne på elgiganten och köpte en lite fläckt också :)
Sen vidare till Billiga Nisse, älskar den affären :D<3
Sen gick Jimmy in på Biltema och jag gick till Willy:s och börja handla.
Vi åkte mat för ca. 500 kr.
Så nu har vi mat ett tag framåt :)
Jag orkar inte blogga något mer idag tror jag?
Är helt slut.
Kanske kommer ett till inlägg senare.
Jimmy ska i alla fall lägga sig och sova nu.
Han ska vara i Avesta hela dagen, och jag får vara ensam med Fikus :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback