Hur f*n ska jag få plats ;s ?!

Hejhej!
Jag funderar på hur jag ska få plats med alla mina kläder :s
Jimmys lägnhet är ju ganska stor.
Men det finns nästan ingen stans att lägga kläder/sängkläder m.m.
Jag som har så mycket kläder...
Så  jag vet inte vart jag ska lägga mina kläder...
Just nu ligger det mesta i mina stora resväskor.
Men jag tänkte packa upp dom, men kom på att jag
inte har några klädgalgar att hänga upp mina kläder på -.-

Sååå lyckat!
Jag sa till Jimmy att köpa det, men har han gjort det?!
neeeeeej.. typiskt!

Aja, jag får väl lösa det på bästa sätt..
Tur att inte Jimmy har så mycket kläder som jag xD

Här är det lite kläder, jag har mer (duddelt så mycket) ><

Bilden tog jag när mamma flytta ur sin lägnhet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback