Ibland undrar jag..

Hej bloggen!
Kom nyss från Fagersta.
Jimmy och hans kompis Micke kom till stationen och hämta upp mig.
Så åkte vi och hämta hans hund.
Sen vidare till gargaet Micke fixa med sin bil.
sen åkte vi och dela på en pizza, jag och Jimmy.

Vi tog bussen till Skbg 18.55.

När vi väl satt och åt pizza prata vi mycket om att Jimmy ska
sälja sin cross.. för han får kanske 20.000 :O
Lixom vi  kan köpa m ycket saker till lägnheten och massa annat!
Crossen kör han ändå inte längre.
Det var Micke som sa det, och jag håller med!
Han har så mycket saker som han inte behöver.

När jag och Jimmy stod vid stationen själv så sa han att jag var dum..
för jag höll med Micke hela tiden..
Jag sa det jag tyckte.. helt onödigt att ha saker som man inte behöver.
Och i stället för att köpa och byta bil hela tiden, köpa saker till bilen
så kan han och jag hitta på saker i stället...

Men han förstår inte det..
han och jag vet jag inte om vi kommer överrens änns mer..
att han inte fattar!
Fattar inte ens varför jag skriver detta här.
Så onödigt och dumt, men jag vet inte vad jag ska säga till honom.
Det är samma sak med att han pratar med sin mamma hela tiden i tel :S
Han fattar inte att det tar på vårat förhållande..
inte ens jag pratar med min mamma varje dag och jag sitter 20 mil i från henne.

Åhh vad ska jag säga vad ska jag göra....
jag älskar dig, vill inte förlora dig.
men vad ska jag göra så du förstår??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback