Inte min dag!

Hej!
Igår ville  jag bara själv, orka inte vara med någon.
Var sur och trött hela dagen.
Och jag känner samma sak idag!
Vill bara sova bort hal dagen!

Det är så mycket som händer i mitt liv just nu.
För det första vet jag inte hur det blir med Lisseberg den 19/6.
Jimmy kanske ska komma till mig den 18/6.
Sen är jag nervös för körkortet.
Hur fan ska jag klara det på TVÅ jävla veckor!!? :( :S
Jag vill så gärna klara det, så det är värt att tagga för det
och tro på sig själv och kämpa!
Det blir någon mycket tårar..
Och om jag inte klarar det, vad händer då?!
Betala 13.000 och inte klarar, kul! :/
Jag ska ringa till Mattias trafik skola idag och bestämma
möte med dom så jag vet vad det gäller att gå intensvinkurs!

Jag ska på möte med Brinellskolan på fredag också.
Då vet jag vad som kommer hända i höst sen!

usch är trött.. vill sova men ändå inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback