Kan inte sova...

Hej och godmorgon typ..
Kvällen blev lyckad (y)
Jag, Jimmy, Tobbe och Emelie gick runt på byn och såg ut som alkisar xD
det måste ha sätt konstigt ut!
Ajaa vi hade kul i alla fall!

Vi gick och la hos vid två tiden.
Ingen utav oss orka vara vakna, alla däcka xD
Men vid 4 tiden börja grannarna spela musik och fest..
så jag kunde inte somna om.. och det var så varmt i lägnheten.
uuhhh, så nu sitter jag vaken.
Klockan är inte ens 6 på morgonen, detta är illa!

Men så fort jag har blivit lite tröttare ska jag lägga mig ner igen.
nu vettefan vad jag ska hitta på....


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395



Jag fyller 20 år i sommar och systemkameran skulle vara en perfekt 20 årspresent.

2010-06-19 @ 09:00:09
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback