Kykling ikväll :)

Hejhej!
Ikväll ska jag och Jimmy laga kykling med pomes och morötter ;)
MUMS!!

Vi ska kanske åka i väg  till ICA och kolla efter en film
som vi kan hyra tills ikväll.

Kanske ska berätta lite om dag igår också..
Har inte orkar eller hunnit göra det.
Jag, Jimmy och Emila åkte upp till Fagersta.
Jag köpte mina värsta jordgubbar <3
Jag köpte en häst ring med spettiga kulor ;)
och ett halsband som det står "Sandra" på.
Har velat haft ett sånt länge!!
När vi kom hem så snacka vi en del.
Efter en stund så drog vi till pizzeria :)
Jag och Jimmy dela på en pizza och Emila tog en kebadrulle.
Sen körde vi hem henne.

På kvällen var det bil jakt i skbg :O
Det var någon fylle körning i skbg.
Inte bra när sånt händer.
Jimmy sa att polisen hade sierenarna på
och leta efter en bil, jag såg faktist den bil
på klockaberget, den sladda till som fan :O
Men då hade jag ingen anning om att det var bil jakt.
Han var nära på att sladda in i väg :S
Den gråa golfen stod vid klockaberget och polisen bakom.
Men lite senare så åkte den golfen i väg igen :O
Så jag vettefan vad som hända mer den kvällen..
Jag sov i alla fall som sten men inte Jimmy.
Han säger att jag snarkar så mycket på natten xD
Hahaha, stackarn! ;P

Men nu ska vi åka till ICA.
och tills hans föräldrar och hämta någon CD.
Det blev ett långt inlägg.

Gårdagens mat :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback