Lördag 12 Juni -10

Hej!
Har inte hunnit skriva något idag.
Jag vakna vid 8, satt inne hos Amber en stund :*
Sen la jag mig brevid Jimmy igen.
Sen blev det frukost, efter en stund åkte vi till stan.
Har köpt två rosa kulor till piercingen :)
Sen fika jag och Jimmy, gick runt en stund.
Efter ett tag åkte vi till farmor <3
Har saknat henne så jag krama henne stund!
Älskar min farmor!

Sen åkte vi vidare till Willy:s köpte potatisgratäng och mjölk.
Nu är vi hemma igen..
Jimmy har somnat i sängen.
Ja, det finns ju tyvärr inte så mycket att göra här :/
Men i morgon åker vi i alla fall hem igen :D
eller först ska vi hämta Kissen i Skövde!

Jag ska kolla lite på datorn nu.
Mamma håller på med maten nu, är hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback