Money ?

Hej!
Just nu sitter jag ute på Jimmys balkong.
Jag kände att jag behöver sitta själv ett tag.

Jag vet inte om jag klarar mig att flytta.
Klart jag kan leva här, men allt handlar om pengar.
Just nu vet jag att jag ska få 2.050 kr.
Och det är mitt studiebidrag sen från mamma och pappa.
Sen vette fan?
Men frågan är ju, vad jag ska köpa för mina pengar?
Ingen ting, men ibland vill jag ha en godis eller dricka.
Det är skönt att ha pengar då, i stället för att fråga Jimmy,
eller någon annan pengar.
Men så är det, jag är 18 år och jag ska börja studiera igen.
Jag hoppas jag har ork man behöver för att börja studie igen.
Just nu, vill jag bara slappa som fan.
Gör ingen ting, sitta hemma och ta det lugnt.
Tänk om det var så lätt..

Men jag ska i alla fall börja Handel på Brinellskolan.
Något måste jag göra i höst.

Som nu te.x jag behöver klippa mig.
Och det ska jag betala för mina egna pengar alltså
mitt studiebidrag..  det har jag aldrig behövt förut..
Jag ska pierca tungan för 300 kr och jag ska klippa mig
för 200 - 300 kr! Hur ska jag ha råd ;O

Jag vettefan! Men jag tänker i alla fall pierca tungan på fredag eller måndag!
PUNKT SLUT!

Jag kan nog vänta med att klippa mig i denna månaden.
Aja, skit sak samma.
Jag måste klara mig på mina 1.050 kr!
Hur? Det vettefan!


Kommentarer
Postat av: R

Största dyslexin jag någonsin varit med om.

2010-06-03 @ 11:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback