När kommer orken?

Hej!
Jag vet inte när min ork ska komma tillbaka.
Förut för ca 1 år sen simma jag hela tiden, nu är  min ork borta.
Jag orkar inte bry mig, för inerst inne bryr jag mig.
Jag kanske ska gå ur mitt skal och in se fakta,
man blir inte smal för att sitta och tänka att jag kommer gå ner.
Man måste röra på sig också.
Men jag har ingen ork, hur ska jag få tillbaka det!? :(

Hatar att tänka på mitt vikt och hur jag ser ut.
Jag måste skärpa mig nu!
Till hösten/vintern vill jag inte se ut som jag gör nu...

eller jag ska erkänna, jag gillar mig själv ibland.
Men jag hatar allt jävla äckliga fett :(
om jag hade pengar hade jag fettsugit mig! :'(


Kommentarer
Postat av: T

Alla människor kan om dom bara vill.

Det handlar om din egna inställning. Du måste tänka positivt. Bara du väl kommer igång med träning/motion/bättre kost så kommer allt gå utav sig självt och vinsten blir tappade kilon.

Du måste skapa dig nya rutiner och nya bra vanor och bryta de gamla dåliga mönstrena. Det händer inte på en dag utan det tar veckor - månader att skapa nya goda vanor.

Du måste lära dig att göra kloka, goda val.

Du verkar ha ett bra tänk i övrigt.

Jag tror du klarar det, bara du vet vad du vill.

Lycka till tjejen!

Upp med hakan, du kan om du vill! :-)

2010-06-21 @ 16:30:35
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-06-21 @ 18:38:22
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback