Söndag 27 juni -10

Hej!
Jag vakna till vid halv 7, gick på toa.
Och när jag väl sitter där, ser jag det ligger något på golvet.
Jag tar papper och tar upp det. Det såg ut som att katten hade
tagit våra gammla flingor från slacken.
Jag gick och la mig igen, fick stänga dörren till rummet,
kissen var så busig både jag och Jimmy ville sova :P
Men vid kvar över 10.
Gick Jimmy upp och jag gick upp efter honom.
Skulle gå mot toan, och jag tittar på mattan det ligger något där också.
Och då förstår jag att det var katten som spyt :(
Ja, han har haft "sura upp stötningar" i några dagar.

Idag vill Jimmy åka och kolla på folkrace i arboga.
Men det orkar inte jag :(
Usch, det är varmt för det.

Vi ska väl ta det lugnt.
Våra dagar tillsammans slutar aldrig som vi har tänkt oss :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback