Söta bilder :*

Hej igen bloggen!

Jag och Jimmy var ute till Jimmys morfar.
Vi skulle hjälpa honom att handla.
Men han hitta inte sin plånbok, vi leta över en timme -.-'
Men till slut så gav vi upp.
Jimmy skulle ha klippt gräsmattan men gräser var så blött.
Så vi åkte hem igen.

Nu har Jimmy lagt ut crossen på blocket.
Och bilen la han ut igår ^^

Men nu kommer det bilder :*


Hästar :)


Jimmy på sin ellektion :)


Min ring <3 jag älskar dig <3


MUMS cider <3


Jag och min älskling. Jag älskar dig högt :*


Så här låg Fikus vid datorn i morses ;)


Jag och Fikus :*


Fikus :*


Fikus tassar :*


Så här ligger han varje morgon brevid mig :*<3


Så här låg Tobbe och Emeilie :D


Lilla Fikus :* hahaha han sover så gulligt!


Åhhh vad han är söt :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback