Städar/tvättar!

Hej bloggen!
Har städat/tvättat i ca 4-5 timmar nu.
Jag ska snart ner och hämta mina tvätt i källarn.
Golvet ska bara torka lite först.

Måste ju berätta en sak.
Jag dammsög förut bakom TV jag fick syn på min näspiercing.
Som jag trodde jag hade tappat när jag duscha eller tog bort mitt smink.
Men jag fick syn på den, men hann inte ta den,  den åkte in i dammsugaren.
Så jag hämta en sax och klippte upp påsen och hitta näs piercingen OCH
den lilla kulan som jag trodde jag hade råkat svallt haha xD
Men den låg i påsen också :P

Så nu la jag alla mina piercingar i sprit så dom blir rena :)
(det ligger två st örhängen där också) ^^


Del 2 av bilderna kommer om en stund!
Nu ska jag ner och hämta upp min tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback