Tidig i sängen!

Hej bloggen!

Idag ska jag hoppa ner i sängen tidigt!
För i morgon har jag tänkt att stor städa lägnheten :)
Dammsuga och torka golv och damma, tvätta och grejsa här!

Just nu står Jimmy och diskar.
Efter det ska vi nog hoppa ner i sängen.
Lilla Fikus är helt knäpp, kan vara för jag busa med honom nyss ;)
eller ja, jag reta honom hihi!
Han sover bort nästan hela dagarna, så han blir busig på kvällen i stället!
Men det som är så bra med honom är att går och lägger sig när
vi två går och läger oss! :D

Men detta blir det sista inlägget för idag!
I morgon kommer jag nog vara uppe tidigt.



Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

åh, älska namnhalsbandet :] dösnyggt!

2010-06-26 @ 00:30:59
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback