Tidig morgon igen...

Hej och godmorgon!
Har gott upp tidigt hela veckan.. typ?!
Jimmys klocka ringer 4.45 sen går han vid 5.30.
Och vid 6 tiden vill Fikus börja busa.
Så det är bara att gå upp.
Annars har väl han ner alla saker i lägnheten ;O ;)
Men när han har lugnat sig så ska jag lägga mig igen!

För övrigt börjar min nytta vecka nu!
Måste börja tänka på vad jag äter.. vet inte varför
jag äter så mycket när jag är hos Jimmy.
Jag ska ut på promenad sen, vädrer verkar hålla sig bra :)
Måste röra på mig!!


Kommentarer
Postat av: emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395



Jag fyller snart 20 år så systemkameran vore en perfekt födelsedagspresent!

2010-06-21 @ 07:12:18
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback