Tidig morgon igen ;)

Hej bloggen!
Jag är redan vaken, och det är Fikus också.
Han är på bushumöe xD
Han vet att han inte får vara på skrivbordet,
men så hoppa han upp där ändå :P
Jag klappar med händerna när han gör saker
han inte får gör. Klösa i soffan får han inte göra.
Och på skrivbordet får han inte sitta xD
Det är så trågt där uppe med lappa och högtalar.
På matbordet får han inte heller gå och inte på diskbänken.
Måste lära honom det :P
Jag ska ge honom sin medicien sen också.
Igår gick det jätte bra att ge hono, får väl se hur det går idag.

Men nu ska jag kolla efter en skinnsoffa och en säng.
Fikus fäller ganska mycket hår så det får väl bli en skinnsoffa..
kanske.. vi får väl se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback