Trött/sliten ^^

Hej bloggen!
Jag måste ju säga att jag är riktigt trött/sliten från helgen xD
hahaha, så går det!
Mennästa helg blir det inge drickande, det har vi inte råd med haha!
Jag och Jimmy söp nästan upp 300 kr på en kväll :O
Det blir lixom dyrt i längden!
Och i helgen ska Jimmys föräldrar ut med husvagnen
så vi ska åka med (under dagen) och äta middsommar mat.

Just nu sitter jag ute på balkongen och tänker en del..
På min kropp, hur jag ser ut, hur folk ser mig som person.
Jag underar själv hur folk kan vara med mig.. är så ful/fett m.m
Näääjj, nu ska vi inta tänka så.
Jag ska bli smal eller ja, inte supersmal, men jag vill bli snygg
nöjd med mig själv! Orkar inte vara missnöjd med mig själv!!

Jag är bra på att byta ämnen på mina inlägg har jag märkt xD
kanske ska sluta göra det..
det blir väl liiiite intressantare att läsa om det står om en grej i inläggen?!

Ajaa, vi hörs senare!
I morgon är Jimmy ledig hela dagen, myyys :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback