Underbar kväll/natt ;D

Hejhej på dig bloggen!
Igår skulle Jimmy vara fyllechaffis :)
Till hans föräldrar och tre kompisar till dom.
Jimmy skulle köra dom, men jag och Jimmy
hängde med in. Jag hade otroligt roligt!
Jag dansa och jag drack fyra öl, Mariestad så klart! ;)
Blev bjuden på den sista, hahah!
Jag blev allt lite rund under fötterna, kommer jag
allt ihåg. Men jag har lite minnesluckor haha xD

Jag dansa med PippLars, Jimmys pappas kompis
och Urban också jimmys pappas kompis.
Och en annan kille som hete Micke :P
som också var kompis med jimmys pappa haha!

Jimmy ville inte dansa alls med mig :(
Vilket gjorde mig ledsen och arg.
Men jag dansa med andra söta killar :P
Han blev nog allt lite avis på mig ;)
men jag gillar att dansa ^^

Vi ska nog snart åka i väg till Västerås,
Jimmys internet har börjat krångla .. igen!!
Jävla Telia..

Sen ska vi börja mecka med Saaben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback