Underbart!

Godmorgon!
Nu är jag vaken igen, väldigt pigg måste jag säga ;)
Har sovit mina 8-9 timmar i natt tror jag?

Jag är verkligen över lycklig att jag och Jimmy har en ny katt!
Äntligen säger jag bara, har velat ha katt sedan Missan försvann.
Men på lördag/söndag så blir Fikus våran katt.
Jag vet att Fikus betyder bög, men det är ändå ett gulligt namn ^^
Så jag tror att han får hete det hela tiden ändå.
Kommer kanske kalla honom Finus ibland, men aja!

På lördag ska jag försöka träffa vänner också
innan jag åker i väg en månad till x)
Jag hinner ju träffa alla mina vänner i augusti.
Kommer vara hemma nästan hela augusti ;P

Mitt nya liv är underbart!
Det blir nog lättare om jag ett husdjur att leva med <3
Små djur kan göra en person så glad :)

Idag kommer det inte hända så mycket.
Mellan 13.00 - 19.00 har vi tvätt tid.
Jag är själv hemma hela dagen, Jimmy är i Avesta och jobbar.

Så jag är själv till 6 typ? :P

Sätnosen själv! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken gullig kisse! :)

2010-06-12 @ 01:43:16
URL: http://fridac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback