Vad jag igentligen vill!

.. jobba som strippa!
Inte för jag vill ligga och leka hora.
Utan för att det är kul att dansa, sexigit!
Min största dröm är ju att börja dansa för folk!
Jag måste ju bara ha den kroppen också...




Detta har jag tänkt på läänge!
Har aldrig sakt det till någon innan, men nu lär ni ju läsa det här!
Jag vill dansa för folk det är kul, vill inte dansa balett eller något annat töntigt!!!
Jag skulle kunna tänka mig att dansa hiphop!
Men jag vill dansa en "sexig" dans också!
Att kunna jobba med en stripp stång skulle vara kul!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vem är du som dömer om Kissie är vuxen nog eller inte? Haha hon provocerar i en blogg herregud

2010-06-21 @ 08:44:55
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: Linda

I verkligeheten också? Tror knappast du träffat henne och lärt känna den riktiga personen i henne.



Och vad gör det om folk springer efter henne? Hon har väl blivit känd för sitt bloggande och folk gillar det? Kanske du som vill ha folk efter dig!



Synd att du dömer folk som du gör. Ska jag döma dig för att du vill bli strippa? Har jag då rätt att kalla dig hora? Nej. Gillar man inte en person, så vill heller inte ha någonting med den prsonen att göra. Så klicka inte in på hennes blogg om hon nu är så jobbig.

2010-06-21 @ 09:06:34
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej, ibland kanske hon blir för mycket.. men glöm aldrig bort att hon gör det ENDAST för att hon vet att människor som dig blir förbannade. Hon vet att ni blir arga och kommenterar, det är ju så hon blir större. Så synd bara att ni inte förstår det.

2010-06-21 @ 09:17:11
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback