Västerås i morgon

Hej bloggen!
Klockan börjar närma sig 9 på kvällen.
Lillkillen har sovit mest hela dagen.. det för medicinen ;)
Men nu är han pigg och vill bus, Jimmy är trött han (vågar)
ändå inte busa med honom xD jag har fått många rivsår.
Men sånt får man leva med :)
Han får sina damp anfall ibland, hahahah!

Det kommer bli mycket om Fikus på bloggen ett tag nu ^^
Han är min nya älskling :*

Hur som helst, i morgon ska jag och Jimmy åka till Västerås.
Jimmy ska hämta nya dörrar till sin bil (kanske)
På en bil skrott i V-ås, när vi väl är där nere så ska vi handla på Willy:s.
Men det är inte säkert än, först ska han besämma sig hur han ska ha det -.-
och det tar ju typ 100 år... :s
Hahahah, typiskt Jimmy.
Om vi åker i morgon ska jag in på SEB och fixa min internetdosa!
Så jag och Jimmy kan köpa en ny soffa snart!
Har kollar runt lite nu på blocket m.m
Det finns ju en del :)

Denna bilden tog jag föra året i V-ås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback