1 maj 2006 <3

Jag tänkte berätta för er som läser,
när jag och Jimmy blev ihop och hur.

Jag börja skriva med honom på kamrat.com någon gång i April -06
Jag gilla hans stil, hans kläder - raggare (y)

Den 1 maj -06 var en torsdag, för jag skulle till
vår marknaden i Mariestad.
Klockan var lite över 9,
Han var inne på msn och jag med,
vi skrev med varandra.

Och helt plöstigt skriver han:
"Skulle du klara av att kunna träffa mig på lov och helger?"
Jag fråga vad han mena men det.
Han frågade på mig... :')
Den känslan försvinner aldrig <3

Jag cama med honom också, när han skrev så
hoppa jag i luften av LYCKA.

Då var ag 13 år, men 10 dagar senare fyllde jag 14 år.
Och nu är jag 17 år.
Och jag kan lova er att det har varit jobbigt måånga
gånger, men sen sitter man där och tänker:
FYFAN VAD HAN ÄR UNDERBAR!! :')

Jag och Jimmy prata vid 3 - 4 tiden om hur vi skulle göra.
Jag berätta även om Tony.
Men jag ska inte prata med honom ngt mer.
Efter en dag utan honom, insåg jag hur mycket
han betyder för mig, dom här fyra åren har varit
underbara och jätte jobbiga ibland.
Men sånt är livet, jag älskar honom!

Han har lovat att vissa sin kärlek och jag har lovat
att jag ska bli "bättre" flickvän och även sluta vara så sur.

Men han älskar mig verkligen :')<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback