Älskar min "nya" stil (y)

Hej!
Jag träffa Melkersson vid BF och Kajsa.
Dom gick och åt mat, sen drog vi till nyavdsbo.
Satt där och dampa! ;)
Sen skulle dom har lektion utan lärare så jag och
Melkersson snacka om livet :)
Vad skulle jag göra utan dig, Johanna!?? ;')

Sen skulle hon ha lektion vid 2, då drog jag till IV.
Jag skulle varit med Lisa, men hon va inte i skolan.
Så Frida gick med hem till mig ;)
Hon åkte hem för en halv timme sen :P

Några bilder från Vadsbo <3


Du är min andra halva i livet <333333


HAHAHAH, snyggaste bilden på oss ;)

OCH JAG ÄLSKAR MIN NYA STIL!
JAG SKÄMS INTE LÄNGRE.
JAG TRIVS MED DET RAGGAR STILEN :D


Kommentarer
Postat av: Hemliga grappen

Johannas kille fredrik.. har raggat på mig :'( han ville snuska sa han... :( vill att hans "tjej" ska veta om de :(

2011-11-21 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback