Besviken :(

Jag kommer inte få det där sommarjobbet eftersom jag inte kommer
kunna ta mig till Fagersta med buss, eller bil.
Eftersom jag inte har körkort :'(
Så jävla besviken!

Och jag får även använda MINA spar pengar till körkortet :(
Dom pengarna tänkte jag spara till annat.
Men aja.
Det finns ju inga merakel att det kommer 10 tusen i plånboken?!!
Får väl börja som en hora snart om jag ska få in pengar :'(
Är så jävla ledsen och ARG!
Om  jag hade börjat köra bil när jag var 16 hade jag varit klar NU!

Fattar inte vart alla jävla pengar tar vägen i min familj!?
Dom försvinner inte bara SÅ DÄR!!!!

JAG KOMMER I ALLA FALL PIERCIA MIG I MAJ.
Jag är 18 år då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback