En hel dag utan Jimmy :(

Godmorgon!
Idag åkte Jimmy till Fagersta och ska gå i skola.
Så han kanske slutar vid tre i eftermiddag :(
Så jag får sitta här själv!
Fast idag har jag också GRATTIS nätverk (y)
Så jag slipper sitta vid Jimmy dator, den låter så :P
Berätta jag igår att jag har spotify nu? ;)
Det kankse jag gjorde, men det har jag nu, gött!

Internet är segt och jag måste sitta med datorn i fönstret x)
Men jag laddar ner the fast the furious :D

Jag älskar dig mest av allt <3


Jag hoppas vi kan leva med varandra för alltid.
För det är det jag vill.
Vill inget annat i liv <33


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Fin bild!



Kram Savefors♥

2010-03-30 @ 10:41:35
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback