Funderar

Jag sitter och kollar på lägnheter i Västmanland, Örebro och västra götaland.
Jag vill flytta tillen egen lägnhet, men jag har inga pengar :(
Men jag funderar och funderar på hur fan jag ska göra?!

Jag vill ju bo med Jimmy, men jag vill flytta till en egen lägnhet först..
Jag vill bo helst i Örebro, men jag ser ju deras hyror, svindyrt!
Men det finns sååå många lägnheter som jag skulle trivas i.
Men allt handlar om pengar :(

Jag måste hitta en hyres lägnhet.
Har inte råd att köpa en bostadsrätt.

Och sen är det de där med utbildning.
Jag måste ha en utbildning.
Jag vill jobba med hundar, men det finns lixom
ingen speciell utbildning inom hundar.
Om det finns det så måste jag flytta långt bort :(
Det vill jag inte!

Men jag ska se om det finns någon utbildning/kurs
som man kan gå om hundar närheten av Mariestad.
För till hösten vill jag flytta.

Det finns en ledig tvåa  brevid Jimmy.
Hahah, den kan jag ju flytta till :P
Njaa, jag vill inte bo i Skinnsberg.

Får väl se vad mitt hjärta tar mig, jag följer mitt hjärta.
Jag  måste få bestämma över mitt liv.
Och nu gör jag det.
Men pengar måste ju också finnas med i bilden :/

Moderna lägnhet ääälskar jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback