Handla

Hej!
Nu blir det ett lite längre inlägg.
I morses hann jag inte skriva.

Jag och mamma åkte i väg vid halv 10.
Åkte hem till Johanna sen vidare till Mariskolan
och fick bankkortet av Jenny (hon hade lånat mammas)
Sen vidare till Lillan (mamma kompis)
Hon hängde med till Willy:s och ÖoB och Jysk ;)

På willy:s handla vi massa, på jysk köpte mamma
en hylla till hallen ;)
Och på ÖoB handla vi schampo och balsam typ.

Det var inte lika roligt att gå upp med alla saker
i trappan :O haha!

Jag har gått i många trappor idag ;)
Vi ska snart åka vidare till mormor och morfar ska äta där.
Fast först ska jag in på Vadsbo och lämna en lapp till Ann-Sofi.
Ska prata lite med henne också.

Aja, jag skriver väl mer sen.
Och bilder kommer!
Jag kom ju på att jag har väl inte tagit kort på lägnheten :O
hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback