Kämpa

Jag vet vad jag vill, och jag tänker kämpa <3

Jag har suttit och "pratat med mig själv" en stund nu.
Och jag kom fram till att jag tänker kämpa för en sak:
Jimmy Mikael Bergman!

För det första:
- Jag älskar honom.
- Jag VILL dela mitt liv med honom!
- Jag vill inte ha tillbaka mitt ex!

Det kanske tar ett tag för att släppa honom,
men då får det göra det.
Jag tänker kämpa!
Och när jag är klar med skola och utbildning,
tänker jag flytta ihop med Jimmy, i Örebro :)
Skaffa två amstaff och en ragdoll och skaffa barn.
Jag vill dela mitt liv med honom.

Fattar inte ens varför jag var så osöker på allt detta!? :'O
Det är själv klart jag vill ha Jimmy <3
Han betyder allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback