Känslor

Jag och Jimmy bråka idag.
Han tycker jag inte borde ta upp så mycket personliga saker här.
Och det kan jag hålla med om, men om och jag inte kommer
så bra överrens så skriver jag här i stället.
Kan uttrycka mig lättre på bloggen.
Kankse ingen bra ursäkt.

Men anledningen att jag skriver om "känslor"
är att det är så mycket känslor i mitt liv just nu.
Jag drunknar i känslor x/
Och dom försvinner aldrig, vilket gör ännu ondare.

Jag har aldrig någonsin sakt att jag INTE älskar Jimmy,
för jag älskar honom över allt annat på jorden.
Men när livet sviket än så känns livet piss!
Och då kan jag säga saker jag inte borde säga.
Men senaste månaden har livet verkligen sugit häst KUK!

Men jag kan sluta skriva om mina känslor här
om han týcker det är jobbigt.
Jag gör allt för att få det bra mellan han och mig igen.
Sen om han inte gör något så kan jag inte göra något mer.

Jag har sakt till honom vad jag tycker är jobbigt
och vad jag vill och känner.
Jag kan lixom inte kämpa själv i ett förhållande.
Det funkar inte så.

Just nu känns livet skit.
Och klockan är över 12.
Så det finns ingen att snacka med heller.. :/
Det är bara att bitta ihop och vänta tills Jimmy vaknar i morgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback