Ledig (y)

Godmorgon!
Så otrolig skön morgon!
Skulle ha varit med Tony nu, men så blev det inte!
Han och jag är vänner - inget mer!

Efter jag hade gjort slut med Jimmy så kom jag
på mig själv, att han betyder så mycket för mig!
Men han har fått en chans.
Om han inte vissar och ger min kärlek,
tänker jag ge upp..
Jag kan inte jobba själv.
OCH jag ska bli bättre också, inte vara så sur hela tiden!!

Men för överigt så känns dagen toppen! (y)
Solen lysser in i marsvinens bur så nu ligger dom och solar ;)
Ska städa hos dom sen tror jag :P

Melkersson kankse ska komma hitt sen :P
Om hon kan och vill så ska hon sova här också ;D

Men jag ska i alla fall dra mig till stan senare,
ska skriva ut några kort på expert ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback