Ny kategori - top dog

Godkväll!
Ligger i sängen med dator - jag vet det är tidigt.
Men jag är helt slut i krppen :s
I morgon blir det ännu en dag på hunddagiset <3
Som ni ser har jag skaffat en ny kategori - tog dog.
Eftersom jag kommer praktisera där fram till sommaren
så kommer jag skriva om vad jag har varit med om m.m.

Får se vad som händer i höst..
Mamma vill att jag ska ha en utbildning..
Men jag orkar inte med det nu!!
Jag vill "jobba" kvar på top dog för evigt ;)<333
Personerna som jobbar där är underbara och hundarna också!

Nee det finns inte så mycket mer att säga.
I morgon ska jag upp vid 5 tiden - 8.00 ska vara vara hos Ann-Sofi.
Sen GÅ upp till Johannesberg, jag ska även begära  ett busskort från
Vadsbo eftersom jag behöver ett för att pappa bor i Lugnås!

Aja, ska kolla lite på intrernet sen lägga jag ner för idag (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback