Örebro i höst?

Hej!
Jag tror jag vet vad jag vill nu :)

Jag tänker gå lärling i Örebro (y)
Om jag bara kan kontakta Örebros komun
så kanske det blir bättre. Jag måste kontakta
dom och se vad dom säger.

Jag vill flytta till en egen lägnhet.
Jag kan gå lärling i Mariestad, men jag vill bo i Örebro <3
Så jag ska försöka kontakta Örebros komun och se vad dom säger.

Jag har inte sakt något till mamma eller pappa.
Men jag är snart 18 år, och jag vet vad jag vill göra med mitt liv.
Jag vill gå vidare, någon annan stans inte i Mariestad.
Ny start på livet helt enkelt! :)

Men jag får se, hur det blir.
Jag måste ta massa lån i så fall.
Och det blir mycket, är inte billigt att bo i Örebro :'O
MEN Örebro är en fin stad.
Det är mitt i mellan Mariestad och Skinnsberg ;)
PERFEKT! (y)

I WANNA LIVE IN ÖREBRO (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback