Piercingar får vänta x(

Hej!
Nu är jag och Jimmy tillbaka från Fagersta.
Mötet gick bra, hon ska kontakta mig när hon vet.
Hon har ju massa att interjuva, och dom tar ju in
undersökerskor först så, får väl se om jag kommer in..

Man får inte ha några piercingar, så min näs piercing
får jag inte ha på mig medan jag jobbar.
Men när jag har rast ska jag ta på mig den så
den inte läcker ihop. I maj skulle jag ju pierca mig i läppen,
men det blir inget med det om jag ska sommarjobba.
Vilket inte är säkert än, men det är bättre att vänta
till hösten med piercingar.
Men det är väl bättre det, än att skita i sommarjobbet
och känna pengar och sen pierca mig ;)

Men som sakt det är inte säkert.
Hon ville att jag helst skulle ha körkort.
Men ja får ju ta buss, men det är inte säkert dom går :(
Men det ska jag kolla upp nu.

Medan Jimmy var i skolan gick jag på stan.
Och hitta mi dröm jacka x'(


VILL HA VILL HA VILLLLLL .. :(
ngn som har 399 kr som jag kan få??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback