Promenad

Hej och godkväll!

För en liten stund sen kom jag från min promenad.
Var ute lite över en timme, skönt!
Det var lite kallt, och halt som fan :O
Var att ramla två gånger. USCH!
Vill att all snö ska försvinna nu.
Vill ha sommar.

Jag är så lycklig, jag prata med Jimmy i två timmar förut ;)
Han höll mig i sällskap nästan hela vägen när jag var ute.
Är så lycklig :') Det var länge sen jag var så här lycklig :D
Det var länge sen jag och Jimmy prata.
Allt känns så mycket bättre mellan oss nu.

hahaha, jag fråga honom om han skulle köpa en ring till
mig för 20 tusen, det ville han inte :(
haaha, men kanske 10 tusen ;)
Han skulle i alla fall fria till mig sen, hahaha!
Vilka planer vi har (y)

Vi prata även om vart vi ska bo ihop?
Han ville bo i Avesta, fast jag vill bo i Örebro ;)

Aja, jag ska kolla runt lite på internet nu.
Sista natten jag kan sitta uppe så här sent :O haha!
Sen ska jag börja praktisera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback