Sista inlägget

Hej!
Detta blir det sista inlägget för idag.
Ska sedan hoppa ner i sängen.
I morgon blir det Skövde, jag sla få tillbaka 500 kr
för dator jag låna. Jag ska väl även se till klassen ;)
Sen hem igen, sen blir det möte med Vadsbo.
Får se om Lisa ska sova hos mig också?
Hoppas det, annars får jag väl sova hos henne.
Fast har ingen lust att sova hos henne,
eller JO, men inte i lugnås. Jag försöker låta bliätt vara
där så mycket som möjligt... :/
Men aja, annars får jag väl vara hemma.
Nästa helg ska jag vara hos pappa.
Så då hinner hon och jag ses ändå ;)
Men ändåå :P

Aja, dags för sängen.
Ska åka till Skövde vid 9 - 10 tiden tänkte jag?

Fast först kommer det bilder:

Jag gjorde om lite, 12 på natten ;)
Jag har ju en glassburk där jag lägger pengar,
och där hitta jag 135 kr ;)


Min nya dator <3


"Datanördar" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback