Skinnskatteberg <3

Hej!!
Det lär inte bli så mycket skrivade här nu över lovet.

Tågresan gick bra! Titta på Män som hatar kvinnor.
Otroligt bra film! :'O
När jag kom fram till jimmy så titta jag på Lets Dance ;)
Mattias vann hela skiten (y)

Jimmy la sig tidigt han har tandvärk stackarn :(
Men själv satte jag uppe till halv två ;)
Jag var sååå tvungen att titta på Flickan som lekte med elden :D
SÅ BRA!

Jag och Jimmy åkte till Västerås idag.
Jag köpte en miniplatt tång och en hårfön och balsam.
Och vi åt på donken (ÅNGRAR det).
Och jag gav även Jimmy 100 kr för att tanka.
ikväll ska vi äta mat hos hans föräldrar.

Så nu ska jag hoppa in i duschen och testa min hårfön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback