Skola

Jag kankse ska ta ett inlägg där det gäller skolan.

Som dom flesta vet, ska jag hoppa av skolan.
Och det gör jag för att:
1. Jag ligger efter fööör mycket.
2. För jag mår för dåligt.
3. För att jag inte vill bli bilmekaniker.

Jag vill jobba med hundar.
Jag älskar hundar, alla raser!
Fast med Amstaff! (y)

Jag kommer bli inskriver på IV vadsbo
när jag hoppar av och då ska jag börja
praktisera har jag tänkt mig.

Jag vill helst INTE gå skola i höst.
eller jo, men jag vill gå en speciell utbildning
inom hundar, undrar om det finns? :S

Jag ska in till skolan i morgon eller på torsdag och fixa
alla saker med skåpet och datorn som jag har fått låna.

Mamma sa att jag och Jenny skulle få dela på en dator då.
Hon kankse ska till Skövde i morgon och köpa en.
Jag ska försöka få sommarjobb nu så jag kan köpa en SJÄLV ;)

Men aja, som alla tror jag kommer INTE förstöra min framtid! :'O
Jag ska ju gå i skolan, jag måste ha någon utbildning.
Och jag måste ju ha pengar så ja! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback