Top dog

Hej!
Idag var det min 2 dag på praktiken, gick bra! ;)
Helt slut i kroppen, den sista timmen satt jag hos
Rejes och Lelia och Rejes skäller som fan ><
Så han skällde nästan hela tiden, är helt slut x(
Men annars har dagen varit underbar!
Idag kom det även två nya hundar som jag
inte hade träffat på förut, Atlas och Enos
eller vad han nu hette x) Atlas är blid stackarn!
men han var hur gosig som helst! :)

I morgon ska jag gå in till Juni, Marres och Jonas hund :)
Det är en blandning mellan Amstaff och Pittbull :*
Sååå söt <3

I morgon är det sista dagen, sen är det äntligen heeeelllg!
I morgon ska vi äta tacos på kvällen :)
På lördagen vet jag inte vad jag ska göra?
Vi ska nog till stan i alla fall en sväng.
Aja, nu ska ta det lugnt, trött som fan ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback