Top dog

Hej!
Idag var min första praktik dag.
Det fick underbart!
Jag har inte träffat och hälsat på alla hundar än.
Men man får ju ta det lugnt i början.
Jag har i alla fall kommit bra kontakt med Selma och Cersar :)
Selma vet jag ju sedan förut, det är Kristers hund :)

Jag gick 20 över 8, och var frame vid 9 :O
Så det tar en stund.
När jag o´kom frame skulle jag ut och gå i en halv timme till haha!

Jag tror jag gick tre stycken "långa rundor" alltså en halv timme.
Och sen två stycken "korta rundor".
Jag kan inte vänta tills i morgon :D
Sååå kul verkligen! :D

Hon som  äger det som heter Marre sa
om jag skötter mig bra och så
så kanske jag få praktisera ett år till ;)
Vilket jag gärna gör!
Jag skulle vilja jobba där (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback