Windos XP ;)

Hej, och god eftermiddag!
Har inte skrivit något idag :)

Men Jenny hjälpte mig nyss med min dator.
Så nu har jag rosa tema på mitt XP ;)
Så nice!
Jag gillar ju mest Vista, men det går inte att
ha det på denna. Men aja, XP är ju inte så dumt :)

Jag har städat lite i mitt rum och i vardas rummet :P
Jag är orolig för mina marsvin :(
Vi ska nog kankse avliva dom snart.
Smulan är så gammal hon orkar ju knappt
att gå och Amber har fått en knöl på magen :(
Fast dom är ju ändå pigga av sig.
Jag ska försöka ta ner dom på golvet varje dag :)
Fast dom är ju gammal nu ;')
Jag hoppas dom har left lyckligt i alla fall!

Satte upp dom på en bur, så nu står dom inte på golvet längre ;)
Det blir nog lite bättre i alla fall <3
Älskar dom här  marsvinen! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback