Då var det klart ;)

Så, då var min piercing av klarad!
Jag var skit nervös förut.
Det gjorde inte så ont, det ved lite :P
Är jätte ovant x)
Men det blir bättre.
Jag funderar på att ta i tungan - senare ?
Måste våga det först, vette fan om jag vågar det,
inte just nu.. kankse senare, om ngt år x)

Det gick i alla fall snabbt och bra ;)
Blöde en del i början, men det går bra nu.
Jag vill inte få infektion så jag tänker tvätta mig
hela tiden xD .. eller ja, inte hela tiden.

Får ta och beställa lite piercingar sen :)
Aja, men nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar med det :P
Sen vette fan vad jag ska hitta på?!
Vill se ngn film, men vette fan vilken x)


Kommentarer
Postat av: Sofie

snygga :D

2010-05-14 @ 16:54:43
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback