En natt utan dig

Nu har det gått en natt utan dig..
Jag saknar dig hela tiden.
Jag har kvar Amber som tur är.
Men Amber är ju inte mitt marsvin, det är min stora systeters.
Smulan va mitt och Drutten var Jennys.
Så var det förut när alla tre var friska :'(
Då var dom lyckliga, mina älsklingar!
Fast i slutet var det näsan ingen som brydde sig om dom.
Det var bara jag som brydde mig om dom :(

Jag älskar min marsvin.
Smulan var mitt första egna husdjur.
Kommer aldrig någonsin glömma henne.

Den dagen hon födde ungar var jag så lycklig.
När hon sprang om kring i sommargräset.
Då var du frisk och lycklig.

Nu sitter du väl i Guds händer och Drutten
hoppas jag du får träffa honom.

Jag vet att du har saknat honom.

Det spelar ingen roll om du bara var en marsvin.
För mig var du allt, en bästa vän.
Som tåra mina tårar :'(
Det kommer du aldrig göra igen :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback