Hejhejhejhejhej! :s

Kanske är dags att upptatera här ;) ?
Har inte orkar, har blivit förkyld som fan!

I helgen skulle ju Jimmy komma, men det har blivit ändrade
planer x) Jimmy betala en resa till mig hem till honom i stället
för att han kommer ner till mig över två nätter :)
Jag har ju ändå inget att göra på hund dagiset,
eller ja, jag behöver/får inte gå dit :O

Så i morgon 17.40 typ så går tåget mot skbg ^^
hihi <3
Har packat det mesta i alla fall, packar resten i morgon.

Får se om jag hinner övningsköra i morgon innan jag
åker i väg i två veckor?
Behöver träna som faaan nu på att köra och alla
jävla regler ;O fyfan, det blir inte lätt!

Nu är jag i alla fall klar med mitt rum (y)
Nu är det bara spegeln som ska upp :P

Men nu ska jag lägga upp bilder på min
bildblogg http://anoschkinbilder.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback