Jag är sjuk :(

Hej!
Jag har varit vaken sedan 6 i morses :(
Jag la mig efter ett i natt..
Jag kände mig konstig i halsen igår kvar, och nu är jag snuvig
och det svinner i halsen typ :/

Ajaa, idag ska allt från lägnheten ut.
Det som är vårat.
Ska även till Vadsbo och träffa Lisa.
Ska pierca mig i tungan i morgon ;O
Hahaha, jag kommer döööö xD
Lisa ska pierca sig i läppen på sidan ^^

Idag känns det konstigt att inte gå till praktien..
Jag är ju sjuk, men jag vill lixom praktisera där..
Vet inte vad jag ska säga till vadsbo heller.
"Nemen hej, jag är ledig dom sista veckorna.." ? :S

Jag får se, mamma ville att jag skulle prata med dom..

Men nu ska jag göra lite mer nytta här,
eller i alla fall så mycket jag orkar x)
Ska städa och plocka ut saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback