Känslor

Tårarna rinner när jag packa ner sakerna i lådor i lägnheten.
Jag vill inte flytta, inte nu.
Allt känns så bra här i lägnheten.
Jag har redan ont i magen, vi ska flytta om en vecka.
Jag kommer aldrig stå ut i ca. två månader att bo i Lugnås
med båda mamma och pappa tillsammans.
Är så rädd, att det ska bli som förr.

Jag vet hur det har varit förr och det kommer bli som förr
nu med, ingen ting är förändrats.
Mamma lova hos att hon aldrig flytta ihop med pappa igen.
Jag vet man kan förlåta.
Men man kan aldrig glömma det som har hänt.
Har så svårt att gå vidare.
Vill bara ligga under täcket och gömma mig tills det är augusti,
då slipper jag skiten här i Lugnås/Mariestad!

Men sen måste jag ju ta och träna på att köra bil också.
Det är det ända jag stannar för just nu.
Jag ska klara av att körabil, sen drar jag!

Jag vill vara med Jimmy hela lovet som förrut,
men eftersom jag måste övningsköra nästan hela tiden.
Så måste jag stanna hemma i sommar..

Fast den 5 juli dra jag till Skbg, då taggar jag till Powerbigmeet :D
Sen kommer jag ju flytta ganska tidigt ändå,
eftersom jag ska gå intenviskurs i Fagersta :P
Så jag räknar med att flytta 2 augusti.
Efter som intensivkursen är på  två veckor så ^^
Sen hoppas jag att jag klarar det!
Det måste jag! :O
Jag ska lägga ut lite mer än 13.000 på det :O

Men nu ska jag väl packa mer.
Det är bara att hålla käften och se glad ut.
Ingen ting har ändrats.
Mitt liv blev så bra, men just nu står allt still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback