Lägg dags

Hej och snart godnatt!
Klockan har nu passerat 1 på natten.
Jag ligger i mammas säng nu :)
gillar den (y)

Imorgon (idag) ska vi åka till Lugnås och fika
och fira mig eftersom jag blir 18 år ;)
Så jävla gött att vara 18 år!
Sen är det ju bara körkortet kvar,
sen är allt klart, då sticker jag till Jimmy ;P

Men det är bäst att lägga ner datorn nu.
Jag ska ställa klockan på 10.30,
kan ju inte sova bort hela "MIN DAG" ;)
Hahaha x)

Förseten, nästa helg..
vettefan vad som händer då :/ ?
Jag skulle ju ha fest, men det vet jag inte om det blir av.
Jag ska ju ha "hejdå" fest.. ?
Det verkar inte som att mina vänner har fattat..
till hösten kommer jag flytta och börja mitt nya liv.
Och jag kommer inte kunna komma till M-stad så ofta.
Men jag får höra med mina vänner.
Jag ska inte ha "fest" igentligen.
Men inte fan kallar jag det "kalas" xD

neeej nu måste jag stänga ner datorn.
Får försöka få tag på mina vänner i morgon (idag) xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback