Min dag

Hej!
Nu är det typ tomt i lägnheten ^^
Det står några saker kvar som tjejen skulle köpa.
Jag ska sova på soffan xD

Bilder kommer jag lägga upp senare.

Jag ska pierca mig på fredag ;D
nervööösss som fan x)
Men det blir väl bra :)

Jag fick även ett tråkig besked från praktiken,
att jag inte får gå kvar där.
Eller jag är "ledig".
För jag var på stan igår, för jag var skyldig Lisa pengar,
så jag hämta ut pengar och då fick Jonas syn på mig.
Men aja, jag vet att det var dumt gjort av mig.
Men nu har jag lärt mig något..
Eller ja, jag vet att man ska stanna hemma om man sjukskriven..
Men aja, skit samma.

Skönt med loooovvvv ^^


Kommentarer
Postat av: safira sheikh

Jätte fin blogg har du...

2010-05-26 @ 16:29:47
URL: http://safiiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback