Natt inlägg

Hej och snart godnatt!
Kolla nyss klart på en film på showtime ^^
Vet inte vad den hete, men det var ganska bra!
Jimmy har blivit sjuk, vilket jag förståd att han skulle bli :/
Eftersom jag var sjuk..
Han ligger i alla fall och sover nu i morgon ska
han vara hemma från jobbet.

Har varit i Väserås med Emma och Kim idag.
Roligt att umgås med lite folk ;)

Har blivit sugen på att fixa en volvo 740 i höst ? ;)
Pappa skulle fixa en åt mig hihi, pappa fixar det ;P
Visste att han skulle fixa det till mig om jag fråga honom :)
Sen vet jag inte hur jag ska ha råd med den,
men det fixar nog pappa också xD
Har kollat runt lite på blocket 740, det är många som
små stylar dom, vill också göra det ;) vill helst ha en
vit med svart motorhuv ;) sååå snyggt!
Och ett jäkla utplås ;)

Men nu ska jag inte hoppas för mycket..
pappa betalar som de heter ;D

Aja, jag sitter och lyssnar på skööön musik (y)

Hoppas att jag kommer klara av körkortet på första försöket!!
Ska ta intensivkurs dom sista veckorna på sommarlovet.
Så jag ska nog ringa till Mattiastrafik skola i morgon och höra med dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback