Söndag 23 maj

Hej!
Idag vakna jag vid 12, gick upp och satte mig framför datorn.
Har blivit snuvig som fan nu :(
Näsan bara rinner hela tiden!!

Jag har i alla fall börjat packa ihop mina saker i mitt rum.
Jag ska fråga mamma om jag och Jimmy kan sova i lägnheten i helgen.
Det blir mycket lättare efter crusingen.
Men aja, jag får prata med henne sen.

Jag ska försöka fortsätta packa i mitt rum.
Men så fort jag reser mig så rinner näsan på mig :(
Har fan inte tid att vara försyld nu!!
Om jag känner mig så här i morgon så kommer jag
stanna hemma.. ska till sjukhuset men det kan jag ju gå till.
det går ju snabbt, ska till dientiten ^^
Måste även till Vadsbo och fixa busskort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback