Stan

Hej!
Kom nyss hem från stan, jag vet att jag kommer få ett present kort av mormor på kaphal.
Jag skulle ha leggings jeans. Men dom var jätte obekväma :O
Men jag hitta en skiit snygg huvtröja med nitar på för 299:-
den ska jag köpa och en t-shirt med nitar på för 129:-
sen ska jag köpa leggings också på lindex för 149:- med drakedja ;)
mina pengar försvinner snabbt.. sen ska jag ju köpa piercingar..
fast jag har ju en hemma redan, men den är nog för lång :/ ?

Aja, jag ska snart göra mat - köttbullar och makaroner ;)
Ikväll ska jag bara sitta framför TV och glo :P
Finns inte så mycket att göra..
I morgon blir det Lugnås med släkten.
Dom ska ju fira mig ;) 18 ÅR!!!!! :D

fast jag fyller ju 18 på måndag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback