Det gör fortfarande ont

Ja, det gör tyvärr fortfarande ont inom.
Jag mår skit över att jag gjorde det,
men speciellt gör det ont för jag gjorde det mot Jimmy.

Om man kunde vrida tillbaka tiden hade jag gjort det.
Det svider i mitt bröst.

Hur ska jag kunna förlåta mig själv?
Hur ska Jimmy kunna förlåta mig?

Många tankar i mitt huvud, dessa tankar har jag varje minut,
varje gång jag ser Jimmy i ögonen, varje gång jag är själv.

Vi har lovat varandra att vi verkligen ska försöka.
Och om det ska funka mellan oss, måste vi bearbeta, samarbeta,
vara ärliga mot varandra och sig själv.

En söt bild jag fick på min älskling :*



Bilderna jag tog idag kommer strax.
Blev ju tyvärr inte så bra bilder eftersom jag inte hade solskyddet med mig ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback